COMANDĂ
Produsul poate fi comandat direct de pe website.
PLATĂ
Plata se poate face ramburs, cu cardul online sau prin virament bancar, cu trimiterea confirmării către noi.
LIVRARE
Produsele comandate se livreaza prin:
Servicii de curierat rapid cu timpul de livrare 24-48 ore și 17 lei plată ramburs sau easybox 12 lei. În funcție de greutatea coletului, suma percepută pentru transport poate suferi anumite modificări.
Deteriorarea coletelor în timpul transportului
În timpul manipulării şi livrării coletelor, pot interveni situaţii în care integritatea coletelor este afectată.
Vă rugăm să verificaţi integritatea coletului înainte de a accepta şi de a semna pentru primirea lui. În cazul în care observaţi o deteriorare a ambalajului, vă rugăm să solicitaţi agentului să întocmească un proces verbal. Este singura modalitate prin care se pot solicita despăgubiri firmei de curierat pentru deteriorarea coletelor în timpul transportului.
Reclamaţiile ulterioare nu sunt acceptate de firmele de curierat.
*Termenele de livrare sunt cele declarate și asumate de curier. Termenele curg din momentul confirmării expedierii produselor comandate.
POLITICA DE RETUR
Te-ai razgandit si vrei sa returnezi total sau partial o comanda? Ai 14 zile drept de retur
Butik.ro certifica si garanteaza calitatea produselor comercializate. Ne dorim ca daca te-ai razgandit sau produsul nu s-a ridicat la asteptarile tale sa il poti returna foarte simplu. Acesta este motivul pentru care am conceput o procedura de retur simpla, clara si rapida.
O comanda poate fi returnata integral sau partial.
Urmatoarele mentiuni privind returul produselor sunt valabile atat pentru persoane fizice, cat si pentru persoane juridice, pentru comenzile online expediate prin curier.
Cum returnez un produs?
In 4 pasi simpli. Iata care sunt acestia:
1. Completezi acest Formularul de retur si in felul acesta ne anunti ca vrei sa returnezi unul sau mai multe produse din comanda.
2. Apoi il trimiti prin curierat rapid la noi (nu cu Posta!).
Tu vei plati transportul prin curierat rapid inspre noi iar noi iti rambursam banii pe livrarea initiala. Legea spune ca in cazul unui retur o livrare este achiatata de catre client si una de catre vanzator.
Atentie 1: Produsul trebuie sa contina toate componentele, sa fie in ambalajul original, cu instructiunile cu care a venit (daca este cazul), ambalat corespunzator pentru transport, trebuie sa fie in conditii perfecte pentru a putea fi revandut. In caz contrar, daca produsul nu se returneaza in stare perfecta, vom opri 50% din valoarea sa.
Atentie 2: Pachetul va fi trimis fara ramburs, pentru ca el ajunge in depozitul nostru, unde nu exista caserie sa se achite catre curier.
3. Trimite pe adresa: SC GONGA SHOP SRL,Str Nicolae Titulescu,nr 16,Agigea,Constanta
Pe documentul de transport te rugam sa completezi si numarul de telefon de la depozit: 0787766000
4. Coletul a ajuns la noi, il verificam, te anuntam ca este totul in regula si Iti facem plata. Dupa ce vom receptiona coletul, iti vom trimite o notificare email/ telefon si iti vom efectua plata aferenta returului.
Iti vom returna contravaloarea produsului + taxele de transport dus (daca ai platit transportul initial, cand ai plasat comanda), in termen de 14 zile calendaristice, in perioada aglomerata.
Nota: Daca produsul returnat se afla intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, iti va fi solicitata contravaloarea readucerii acestuia in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului la mana a doua. Daca nu esti de acord cu aceasta taxa iti va fi reexpediat produsul, pe cheltuiala ta. Acesta clauza se aplica conf. O.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 34/2014 art. 2 lit.e.
5 Beneficii ale procesului de retur la Butik.ro
· Simplu. Am simplificat lucrurile pentru tine: completezi formularul, predai coletul la curier si astepti banii. Asta e tot. Nu gasesti factura de achizitie? Nu conteaza. In continuare poti returna produsul daca asa doresti. Nu iti cerem explicatii obositoare si nici nu facem presiuni asupra ta. Pur si simplu iti respectam decizia.
· Transparent. Fara surprize neplacute sau neintelegeri. Cunosti de la inceput cum decurge intreg procesul de retur, cand si cum vei primi banii. In plus, te tinem la curent cu statusul de retur, prin notificari pe telefon si email.
· Comod. Impachetezi produsul si il expediezi prin curier (poti opta pentru orice firma de curierat rapid, dar nu trimite cu Posta Romana). Tu vei plati transportul inspre noi, iar ulterior, noi iti vom returna banii pe produs + transport dus (daca l-ai platit inital, cand ai plasat comanda). Ai cumparat usor si rapid. Returnezi in aceeasi maniera – fara stres si fara timp pierdut.
· Rapid. Banii se ramburseaza in termen de circa 14 zile de la sosirea coletului in deposit.in contul bancar completat de catre tine in Formularul de retur
8. Ce produse nu pot fi returnate?
Nu pot fi acceptate inapoi urmatoarele tipuri de produse:
· puzzle-uri desfacute
· produse comestibile
· vouchere
· produse intime sau de igiena
· cadouri de tip DIY (Do It Yourself)
· obiecte de bucatarie utilizate
· ambalajele cadou
· epilatoare, produse pentru slabit, plasturi, obiecte de masaj si orice alte produse care intra in contact cu pielea prin folosire
· piese vestimentare purtate sau desigilate (chiar daca nu au fost folosite): pijamale, halate, sosete, top reglabil. Mai ales in aceasta perioada a pandemiei, cand tinem la sanatatea noastra si a celor din jur, dorim sa evitam situatiile neplacute. De aceea, piesele vestimentare purtate pe piele – pijamale, top reglabil, sosete, halate ,costume,masti- nu pot fi acceptate retur. De fapt, produsele de igiena (care prin folosire intra in contact cu pielea) se pot returna doar daca sunt sigilate. Daca au fost desigilate (indiferent daca au fost sau nu folosite) nu se pot returna din motive de protectie a sanatatii si motive de igiena.
Important:
Nu taiati ambalajul original si nu lipiti etichete sau scotch pe acesta.
Daca produsele returnate au fost insotite de eventuale bonusuri/ cadouri, trebuie returnate si acestea. In caz contrar, valoarea acestora se scade din valoarea returului.
Daca s-au achizitionat mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul pe toate, te rugam sa te asiguri ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate.
Produsele folosite nu se pot returna!
Produsele se pot inlocui daca dupa folosinta au fost defecte.
Va multumim pentru intelegere.
Retine!
La Butik.ro ai 14 zile la dispozitie sa renunti la achizitie, daca produsul nu te multumeste in totalitate.
Toate articolele returnate vor fi nefolosite si in ambalajul original, exact cum au fost receptionate la achizitie.
Intrebari sau detalii suplimentare?
Daca ai nevoie de ajutor sau intrebarea ta legata de procesul de returnare nu si-a gasit raspuns pe aceasta pagina, te rugam sa ne contactezi telefonic la 0787766000 sau pe email [email protected] . Vom fi bucurosi sa discutam cu tine.